موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن

موسسه مجازی طب جامع اسلامی شفای قرآن
‏وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا‏ 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه طب جامع اسلامی شفای قرآن و آدرس shefateb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • اگر پوست زیر لیوان متورم شود علامت سوء مزاج کبد است.
  • اگر رنگ پوست بر آمده بسیار گرم و تیره رنگ باشد و رنگ آن به بنفش بادمجانی نزدیک باشد التهاب صفرا و سودای کبد را نشان می دهد.
  • اگر رنگ پوست قرمز باشد و گرم و ملتهب التهاب صفراوی کبد را نشان می دهد ، هر چه رنگ قرمز شدیدتر باشد و گرمای بیشتری داشته باشد التهاب صفراوی کبد شدیدتر است.
  • اگر رنگ پوست از شدت تکاثف از قرمز بادمجانی به سیاه متمایل تر باشد التهاب سوداوی سوخته را نشان می دهد. در این حالت گرمای محل بر آمده مانند گرمای نوع اول نیست اما گرم است . ممکن  است احساس خارش داشته باشد که نشان از سودای سوخته زیاد است.
  • اگر رنگ پوست صورتی باشد نشان از ضعف خون و کم خونی و یا انسداد در نواحی قفسه سینه و ریه و قلب را داشته باشد . شاید بیمار دچار نفس نیمه باشد. اگر سطح پوست کشیده شده به داخل لیوان نازک و حالت خشکی از خود نشان دهد بیمار دچار سودای خشک حساسیتی است و معمولا دچار حساسیت های  فصلی است . شاید دچار بیماری های اتو ایمن باشد ، مانند لوپوس و امثال آن، ساید بیماری اگزما دارد ! بهتر است در این افراد خونگیری با احتیاط صورت پذیرد ، کم خون گرفته شود و یا اصلا گرفته نشود . اما به هر حال تیغ زدن و به مقدار حتی یک قاشق چایخوری خون گرفتن مناسب است چرا که سیستم ایمنی شخص را تحریک و هشیار می کند.
  • اگر پوست به راحتی به داخل لیوان کشیده می شود که تا نصف لیوان از پوستو  گوشت کشیده شده پر شود ، در این حالت بلغم بر مزاج شخص و بر کبد و اندام های پشت زیاده از حد باشد.
  • اگر پوست به سختی به داخل لیوان کشیده شود و سطح نازلی از پوست زیر لیوان به داخل لیوان کشیده شده باشد ، نشان از سودای سخت و غلیظ است و گردش خون در بدن بیمار همواره با انسداد و  کندی روبروست .این افراد باید نگران سکته های قلبی باشند و عروقشان را باید مرتبا با رژیم غذایی و حجامت و ورزش و غیره پاک کنند.

 

  • اگر پوست زیر لیوان بادکش مرطوب باشد ، نشان از رطوبت مزاج کلی یا عضوی و شاید از ترس و اضطرابی است که به بیمار دست داده است.

http://www.jataportal.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, ] [ 10:45 ] [ لقمان محمدیان ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت آموزش و ترویج پزشکی اسلامی راه ندازی شده است
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 91914
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

محکوم کردن توهین به پیامبر

تماس با ما
داستان روزانه